Welcome to the World Chime Duck - Grey

Mamas & Papas

69 د.إ بما في ذلك ضريبة القيمة المضافة
Welcome to the World Chime Duck - Grey

Mamas & Papas

69 د.إ بما في ذلك ضريبة القيمة المضافة
متوفرة في المخزن
اضغطي واستلمي
يرجى اختيار المقاس الخاصة بك.
تتوفر خدمة الاستلام من المتجر
هل تحتاج لمساعدة؟ اتصل بنا الواتساب
رقم المنتج
214283698
الوصف:

Description:

Introduce your little one to their nursery in soft, reassuring style. Mamas & Papas' Welcome to the World interiors collection is our much-loved, bestselling range. The new-look collection embraces super soft bamboo cotton and grey chambray fabrics for pieces that are soft to touch and gentle against baby's sensitive skin.

This grey chiming duck toy will make a musical travel buddy for your little one. Made from snuggly-soft fabric, it's got a hidden bell inside that makes a noise when it's shaken. And because it can be easily clipped onto your pushchair or carrycot, it'll keep baby smiling whilst you're out and about.

Product Features:

  • Super-soft fabric is perfect for cuddles
  • Hidden chime bell to stimulate your little one's senses
  • Easily attaches to your pushchair for playing on-the-go

Specification:

Age Suitability: Birth+
Care & Maintenance: Wipe Clean Only
Health & Safety: EN71
Dimensions: H 33 x W 14 x D 12cm
Safety/Warning: WARNING. To prevent possible injury by entanglement, remove this toy when the child starts trying to get up on its hands and knees in a crawling position. Please remove the packaging and attachments before giving this toy to a child.
في ماماز وباباز لدينا أكثر من 35 عامًا من الخبرة في تقديم الخبرة للآباء والأمهات الجدد وعائلاتهم. متوفر لدينا كل شيء من عربات الأطفال إلى مقاعد السيارات، أسرة الأطفال إلى ملابس الأطفال ومجموعة واسعة من أثاث غرف الأطفال. هنا في ماماز وباباز، نعتقد أننا "الأفضل في فهم احتياجات الأهل" ومع مجموعة من الجوائز وآلاف من الآباء والأمهات السعداء لإثبات ذلك، فإننا نلبي احتياجات الآباء والأمهات والأطفال الجدد من خلال النصائح حول كل شيء بدءًا من الرضاعة و تغيير الضروريات لأسرة المهد. ألقِ نظرة على ماماز وباباز أونلاين ولا تنسى زيارة فريقنا الودود في أحد متاجرنا المنتشرة في جميع أنحاء دول مجلس التعاون الخليجي، حيث سنساعدك في رحلة الأبوة والأمومة.